هولوگرام

هولوگرام دوبعدی ( 2D ) :
این برچسبها از تصاویر دو بعدی ساخته می شوند و رنگهاي رنگين كمان را تحت يك محدوده وسيع از شرايط نوردهي نمايش مي دهند و دارای یک لایه تصویر هولوگرام و بدون عمق می باشند.


هولوگرام سه بعدی ( 3D ) :
اين نوع هولوگرامها از مدلهاي سه بعدي ( با همان اندازه) بوجود مي آيند و تركيبي از عمق و رنگ را نمايش مي دهند.

 



هولوگرام ترکیب دو بعدی و سه بعدی ( 2D / 3D ) :
اين هولوگرامها هم از مدلهاي سه بعدي و هم از تصویر گرافيكي ساخته مي شوند و نتيجه يك تصوير برجسته درخشان با المنت هاي مسطح قابل ديدن با هر نورپردازي مي باشد.


هولوگرام با طرح های هولوگرافیکی پیچیده ( چند تایی ) :
این نوع هولوگرام ها از چند لایه تصویر تشکیل شده اند که طوری روی هم می خوابند که تشکیل یک شکل 3 بعدی را می دهند . امکان گردش و تغییر در این روش بسیار زیاد است و از طریق نگاه کردن از زاویه های مختلف می توان تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی را مشاهده کرد . با این روش می توان طرح ها و عکس های 2 بعدی را تبدیل به سه بعدی کرد ، به این صورت که طرح در عمق های مختلف تصویر بصورت معلق باقی می ماند . (بالا و پایین آن لایه قرار می گیرد)
 


هولوگرام نقطه ای ( Dot-Matrix ) :
در این نوع هولوگرامهای دوبعدی تصاویر نقطه به نقطه ساخته می شوند و در نهایت هزاران نقطه در مجاورت هم تصویر نهائی را می سازند که با تغییر زاویه دید می توان هر یک از نقاط یا دسته ای از آنها را با رنگی متفاوت مشاهده نمود.کاربرد این نوع هولوگرامها بیشتر درموارد امنیتی،کارتهای شناسائی،پاسپورتها واسناد ومدارک می باشد.



هولوگرام با رنگ واقعی (True Color ) :
در این نوع هولوگرام تصویر حاصل دارای تطابق رنگی کامل و واقعی با موضوع اولیه می باشد و به رنگ طبیعی خود دیده می شوند و با ایجاد فاصله ای بین زمینه و تصویر جلو، می توان عمق را در آن مشاهده نمود و عكس به طور طبيعي و زنده منعكس مي‌شود كه به هيچ عنوان قابل كپي برداري نمي‌باشد .



افکت متغیر ( Flip Flop ) :
در این هولوگرامها می توان دو یا چند تصویر مختلف را از زوایای متفاوت و با تغییر زاویه دید و بصورت افقی یا عمودی مشاهده نمود.
 


میکروتکست ( Micro Text ) :
در اين نوع هولوگرامها، متون و تصاوير مخفي داخل هولوگرام وجود دارند كه در حالت عادي و با چشم غيرمسلح به سختي قابل رؤيت هستند و فقط با ذره‌بين مي توان آنها را مشاهده نمود ، که این مورد بصورت رایگان در تمامی سفارشات لحاظ می گردد تا ضریب امنیتی کار افزایش یابد.
 


هولوگرام تصویر متحرک ( Stereogram ) :
درواقع فيلم متحركی مي باشد كه در مسير حكاكي نور تحت تابش قرار ميگيرد. اين تكنيك ما را قادر مي سازد تا از انسانها، حيوانات و اشياء بزرگ هولوگرام تهيه نمائيم. در این نوع هولوگرام قابلیت پیوسته تصویر وجود دارد و کاربرد آن در موارد فانتزی، تبلیغاتی و غیره می باشد .


جوهر فلورسنت ( Flourcent Ink - UV ) :
ايجاد رمز و تصوير نامرئي در برچسب در این حالت رويت تصوير مخفي و یا نوشته مخفی با استفاده از نور UV (ماوراي بنفش يا فيلتر مخصوص) امکان پذیر است .



هولوگرام شفاف ( Transparent Hologram Sticker ) :
در این نوع هولوگرام از فویلهای شفاف استفاده می شود که معمولاٌ بر روی اسناد الصاق شده و به گونه ای است که متن و یا تصویر زیر برچسب قابل مشاهده می باشد.
 


هولوگرام چاپ گرم ( Hot Stamping Hologram Sticker ) :
طرح این نوع هولوگرام روی لایه نازکی از ماده ای مثل آلومنیوم که در روی آن لایه پلی استر با ضخامت کم قرارداده شده است، حک می شود. سپس توسط اعمال فشار و حرارت با ماشین چاپ گرم و به واسطه عملكرد چسب آن به صفحه کاغذ یا کارت پلاستیکی منتقل میشود و پس از آن جزء جدائی ناپذیر سطح الصاق شده گردیده و به هیچ وجه قابل جداسازی نمی باشد. کاربرد این نوع هولوگرام در موارد خاص ایمنی و اسناد و مدارک می باشد .
 


هولوگرام ( Halide Hologram):
در این نوع هولوگرام عمق و بعد بصورت کلی به نمایش گذاشته می شود بطوریکه تمامی زوایا و ابعاد طرح قابل رویت می باشد.



مرکب حرارتی و رطوبتی:
مرکب حرارتی : مرکب در معرض حرارت محو گشته و سپس بعد از سرد شدن و سپری شدن لحظاتی نمایان می گردد.
مرکب رطوبتی : مرکب در معرض رطوبت محو گشته و سپس بعد از خشک شدن و سپری شدن لحظاتی نمایان می گردد.

 

رنگ چاپ شده بر روی هولوگرام :( PRINTING COLOR )
در این نوع هولوگرام بسته به انتخاب می توان از یک تا چند رنگ بر روی هولوگرام چاپ نمود.


هولوگرام های شماره سریال دار :
در این نوع هولوگرام برای ایجاد امنیت بیشتر و همچنین مدیریت و کنترل اجناس و مدارک و ردیابی آنها، شماره سريالهايي بر روي برچسب به كار گرفته مي شوند ، که به سه دسته تقسیم می گردند:
1- شماره سریال چاپی
2- شماره سریال شفاف
3- شماره سریال برجسته



برش خاص :
که اینکار ضریب امنیتی کار را افزایش می دهد . در اين نوع هولوگرام قادر به انجام ظریف ترین و حساس ترین برش ها توسط دستگاه لیزر می باشیم ،



اثر گذاری دلخواه ( Customize Pattern ) :
اين نوع هولوگرامها تصوير يا متن خاصي را در هنگام كنده شدن از خود به جاي مي گذارند. برخي بصورت طرحي از برچسب جدا شده و بر روي سطح قرار مي‌گيرند و برخي ديگر نيز بصورت چاپي و با رنگهاي مختلف بر روي سطح باقي مي مانند .



هولوگرام همراه با اسکرچ (SCRATCH) :
در این نوع هولوگرام در قسمت اسکرچ پس از خراشیده شدن آن نوشته زیر اسکرچ نمایان می شود.



هولوگرام های داراي طرح مخفي :
در اين نوع هولوگرامها، متن يا تصوير خاصي درون هولوگرام قرار مي‌گيرد كه در حالت عادي غير قابل رؤيت است و فقط با استفاده از دستگاههاي ليزرخوان مخصوص قابل رؤيت خواهد بود. از اين نوع هولوگرام در مواردي كه امنيت بالايي مدنظر باشد، استفاده مي شود .



فویل های اثر گذار :
در صورت کنده شدن هولوگرام تصاویر آن خراب و مخدوش می شود و از خود اثراتی به جا می گذارد.
که به سه دسته تقسیم میگردد:
1-TAMPER
2- VOID
3- HONEYCOMB



تنوع رنگهای هولوگرام :
هولوگرام های این شرکت در رنگهای نقره ای ، طلایی ، آبی ، سبز ، مسی ، صورتی و قرمز ارائه می گردد.

نمونه کارها

برای سفارش محصولات خود با شماره های 021-88623100-2 و 09126102145 تماس حاصل نمایید.